Microgrant – Finanțare de 5000 euro pentru domeniul agroalimentar

Valoarea grant:
5.000 euro
100% nerambursabili
Contribuție proprie beneficiar:
0%
Tip investiție:
în mediul Urban și Rural
Selecția proiectelor:
Primul Venit Primul Servit
Status:
Dată estimată de lansare: 26-27 mai 2022
OUG publicat în Monitorul Oficial

Cine poate accesa finanțare prin Micrograntul de 5000 euro

Firmele din domeniul agroalimentar – sector agricol și alimentar de timpul:
➤ SRL sau SRL-D – fără angajați
➤ PFA, II, IF

Dacă aveți un SRL cu o cifră de afaceri mai mare de 33.350 euro puteți accesa finanțarea prin Grantul Capital de Lucru în valoare de 15% din cifra de afaceri din 2019 . Detalii aici: Grant Capital de Lucru cu finanțare până la 120.000 euro

Condiții de eligibilitate pentru MicroGrantul de 5000 euro

Pentru firme SRL sau SRL-D
➤ Fără angajați la data de 31.12.2019 (dovada se face prin situațiile financiare depuse);
➤ Au desfășurat activitatea curentă (operațională) cu cel puțin 3 luni înainte de 31.12.2019;
➤ Să fi obținut o cifră de afaceri de cel puțin 5.000 euro (24.740lei) la data de 31.12.2019;
➤ Să desfășoare activitatea pe unul dintre codurile CAEN eligibile aici
➤ Pot aplica la această finanțare și firmele ce nu au obținut Certificat de Situații de Urgență (CSU).

Pentru PFA, II, IF
➤ Au desfășurat activitatea curentă (operațională) cu cel puțin 3 luni înainte de 31.12.2019;
➤ Să desfășoare activitatea pe unul dintre codurile CAEN eligibile aici
➤ Pot aplica la această finanțare și firmele ce nu au obținut Certificat de Situații de Urgență (CSU).

Cheltuieli eligibile

➤ Cheltuieli cu stocurile de materii prime, materiale, mărfuri, precum și alte categorii de stocuri necesare activității curente;
➤ Datorii curente și restanțe față de furnizori;
➤ Cheltuieli privind chiria pe bază de contract încheiat, pentru sediul social / punctul / punctele de lucru unde se desfășoară activitatea;
➤ Cheltuieli privind achiziția de servicii și reparații necesare activității curente cu excepția serviciilor indirecte cu activitatea curentă;
➤ Cheltuieli privind echipamentele de protecție medicală, inclusiv materiale de dezinfecție pentru protecția împotriva răspândirii virusului SARS-CoV- 2;
➤ Cheltuieli privind achiziția de obiecte de inventar, inclusiv obiecte de inventar de natura mijloacelor fixe necesare pentru reluarea activității;
➤ Cheltuieli privind achiziția de echipamente utilaje, tehnologii, dotări independente necesare
activității curente pentru reluarea activităților economice.
➤ Cheltuieli privind plata datoriilor către bugetul statului și bugetul local.

Obligațiile beneficiarilor după primirea finanțării

➤ Să mențină activitatea pe o perioadă de cel puțin 6 luni de la primirea finanțării.
➤ Să depună un raport de progres privind cheltuielile efectuate în termen de 90 de zile de la data la care finanțarea a fost transferată în contul bancar al acestuia. Nedepunerea raportului de progres în termenul de 90 zile sau depunerea acestuia cu informații lipsă ori necompletarea acestuia cu informațiile/documentele solicitate va duce la restituirea finanțării.

Servicii consultanță accesare Microgrant 5000 euro

✓ Evaluarea eligibilității firmei– Gratuit;
✓ Realizare și Depunere cerere de finanțare (un consultant depune proiectul în numele dumneavoastră prin împuternicire, nu este necesar să aveți semnătură electronică);
✓ Redactarea răspunsurilor pentru cererile de clarificare;
✓ Consultanță pentru realizarea cheltuielilor;
✓ Realizarea și Depunerea raportului de progres;
✓ Consultanță 6 luni după depunere raportului de progres

Comisionul pentru serviciile de consultanță se achită astfel:

Tranșa I: Comision depunere cerere de finanțare 0lei
Tranșa II: Comision de succes și implementare
Se achită în 7 zile de la primirea finanțării
1250lei + TVA

*Comisionul nu include TVA.
**Comision valabil pe perioadă limitată. Tranșa II se achită numai dacă cererea de finanțare este declarată câștigătoare.

 

Solicită consultanță pentru accesarea finanțării prin programul Microgrant 5000 euro

    Nume și Prenume*:

    E-mail*: Denumire firmă*

    Codul CAEN pe care își desfășoară activitatea firma (CAEN principal sau secundar):
    Alte informații:
    Sunt de acord cu prelucrarea datelor mele personale în conformitate cu Politica de Confidențialitate a site-ului*

    Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

    Contact

    Depunem cereri de finanțare pentru toate județele țării!

    0772 075 694

    Luni-Vineri: 09:00-17:00

    2 COMENTARII

    LĂSAȚI UN COMENTARIU

    Vă rugăm să scrieți comentariul!
    Vă rugăm să scrieți numele dumneavoastră!